Μέρος της λειτουργίας του Service Desk είναι η ομάδα του NOC και των managed services, πλήρως εξοπλισμένη με υψηλής τεχνολογίας εργαλεία για παρακολούθηση και υποστήριξη (Cisco Prime, Cisco Call Manager, HP NNMi, Space Hellas .Pulse, Solarwinds και άλλα).
Αυτή η 24-ωρη υπηρεσία, προσφέρει μια προληπτική προσέγγιση στη υποστήριξη που έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη αποδοτικότητα και αξιοπιστία, προσθέτοντας αξία στις υπηρεσίες του πελάτη. Αναβαθμίζει την ποιότητα, την αποδοτικότητα και τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και βοηθά να αποτρέπεται η οποιαδήποτε μη προγραμματισμένη διακοπή.
Εξειδικευμένοι μηχανικοί με ξεχωριστούς ρόλους σύμφωνα με τις τεχνικές τους ειδικότητες, παρέχουν υποστήριξη (proactive και reactive) ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας και των συμβατικών υποχρεώσεων.
Με την proactive προσέγγιση, τα συμβάντα παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο και πιθανά προβλήματα μπορούν να διαγνωσθούν πριν την εμφάνιση τους. Η άμεση απόκριση με τις κατάλληλες ενέργειες των μηχανικών μας μπορούν να αποτρέψουν ένα incident ή μια διακοπή υπηρεσίας.
Οι υπηρεσίες των πελατών παρακολουθούνται χρησιμοποιώντας διαφορετικά εργαλεία διαχείρισης (δικτύου ή άλλα) και ένα σύνολο άμεσων ενεργειών ξεκινά με κάθε αυτοματοποιημένη ειδοποίηση που δημιουργεί ένα event, incident ή problem.
Χρησιμοποιώντας τη Space Hellas ως τον Managed Services πάροχο σας, προσθέτετε αξία στις υπηρεσίες σας. Οι ενέργειες των μηχανικών μας ξεκινούν προτού δημιουργηθεί πραγματικός κίνδυνος διακοπής των υπηρεσιών σας.