Η μελλοντική γενιά πελατών απαιτεί κάτι περισσότερο από ψηφιακές αφίσες σε σύγχρονα καταστήματα λιανικής. Για να κάνετε το ταξίδι στο μέλλον, χρειάζεται να συνεργαστείτε με έναν υπεύθυνο ολοκλήρωσης συστημάτων που εστιάζει στην ανάπτυξη νέων και καινοτόμων λύσεων που χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Πέρα από την παραδοσιακή ψηφιακή σήμανση, οι ψηφιακές εμπειρίες των πελατών παρέχουν συνδέσεις μεταξύ των προϊόντων , των πελατών, των συνεργατών και των υπαλλήλων. Συνδυάζοντας τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, του IoT και των νέων υπηρεσιών cloud, μπορούν να υλοποιηθούν ακόμα και τα πιο απαιτητικά έργα.