Ζητήστε να σας καλέσουμε
Request to call you Back
What challenge can we help you solve ?
How would you like us to contact you?
Login to see More
Unified Communications & Collaboration

Unified Communications & Collaboration

Οι άνθρωποι δουλεύουν μαζί με διάφορους τρόπους και χρησιμοποιούν πολλά εργαλεία συνεργασίας. Instant messaging & presence, φωνητικό ταχυδρομείο, web & video conferencing, mobility, διαμοιρασμός αρχείων ή οθόνης είναι κατά κόρον καθημερινές εργασίες. Ο καθένας επιθυμεί να επικοινωνήσει με τον οποιοδήποτε, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή. Οι λύσεις Ενοποιημένων Επικοινωνιών και Συνεργασίας (UCC) παρέχουν την ενσωμάτωση αυτών των εργαλείων και βοηθούν τους ανθρώπους να δουλεύουν μαζί πιο αποτελεσματικά. Προσαρμόζουν, επίσης, λύσεις επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο μαζί με ανταλλαγή μηνυμάτων και συνομιλίας, οι οποίες ενοποιούνται με όλες τις επιχειρηματικές εφαρμογές.

Το UCC ως μια ευρεία, ευέλικτη ακολουθία εργαλείων, αλλάζει τα δεδομένα στις  επιχειρηματικές επικοινωνίες, με οφέλη όπως:

  • Βελτιωμένη Παραγωγικότητα
  • Αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη
  • Λειτουργική Αποδοτικότητα
  • Επιχειρηματική Συνεργασία

Επιπλέον, τα εργαλεία Ομαδικής Συνεργασίας (Team Collaboration) κρατούν τους υπαλλήλους σας απασχολημένους, συστηματοποιούν τη ροή εργασίας της εταιρίας σας και βελτιώνουν τη διαδικασία!

Οι λύσεις UCC είναι διαθέσιμες ως on-premises ή ως λύσεις Cloud.

 


Unified Communications & Collaboration

  • UCC: On-premises/Cloud

    Μια από τις μεγαλύτερες αποφάσεις που πρέπει να πάρει ο πελάτης, όταν ερευνά μία UCC Λύση, είναι να επιλέξει ανάμεσα στη λύση on-prem ή cloud. Τα τελευταία χρόνια έχουμε παρατηρήσει μια στροφή προς τις IT λύσεις και ως φυσική πορεία ακολουθούν και οι λύσεις UCC. Η κατανόηση της αξίας και των περιορισμών της on-prem λύσης έναντι του cloud UCC θα διασφαλίσει στους πελάτες την επιλογή της κατάλληλης επιλογής για την επιχείρηση τους.
    Οι on-prem λύσεις UCC υφίστανται για χρόνια και τελειοποιούνται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου. Περιλαμβάνουν εφαρμογές και λύσεις που συγχωνεύουν τις διάφορες υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας που χρειάζονται οι χρήστες στις επιχειρήσεις, ιδανικά, σε μία μοναδική εμπειρία.
    Οι Cloud λύσεις έχουν γίνει πιο προσιτές, αποτελεσματικές, καθώς και πιο αξιόπιστες. Μια λύση UCC στο cloud παρέχεται ως συνδρομητική υπηρεσία.

     

  • Video Conferencing Solutions

    Η εικονοδιάσκεψη απλοποιεί την επιχειρηματική συνεργασία και φέρνει τους ανθρώπους κοντά. Εκατομμύρια συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων σε διαφορετικά μέρη, οι οποίες βοηθούν να χτιστεί η εμπιστοσύνη και να επιταχύνουν τη λήψη αποφάσεων. Online εκπαιδεύσεις μέσω βίντεο. Ηχογράφηση, αποστολή μηνυμάτων, διαμοιρασμό οθόνης.
    Μεταμορφώστε το χώρο εργασίας σας για να αποκτήσετε μια δυναμική πλατφόρμα, μια συνεχή εμπειρία, ένα εργαλείο διαχείρισης. Ενεργοποιήστε  νέες μεθόδους video conferencing με μια ελεύθερη επιλογή συσκευών; είτε μέσω υπολογιστή σε μια αίθουσα αναμονής, είτε μέσω tablet εν μέσω επαγγελματικού ταξιδιού ή μέσω έξυπνου κινητού τηλεφώνου όταν εργάζεστε από το σπίτι.
    Το εύρος ποικίλει:

    •   Room Video Conferencing
    •   Desktop Video Conferencing
    •   Web Conferencing

  • Λύσεις Call Accounting & Billing

    Το λογισμικό Διαχείρισης κλήσεων και τιμολόγησης διαχειρίζεται τις τηλεφωνικές κλήσεις, την τιμολόγηση των κλήσεων και την ανίχνευση απάτης. Μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να διαχειριστεί το τηλεπικοινωνιακό κόστος, να ελέγξει την ποιότητα των υπηρεσιών και να ανιχνεύσει την κατάχρηση και την απάτη για πολλαπλές υπηρεσίες επικοινωνίας όπως: φωνή, βίντεο, κλήσεις συνδιάσκεψης, ΙΜ και άλλα.

    Τα συστήματα διαχείρισης κλήσεων και αναφοράς είναι ζωτικής σημασίας για τις λειτουργίες της εταιρίας και έχουν πολυάριθμα οφέλη για τους χρήστες, συμπεριλαμβανόμενης της ανάλυσης της κίνησης, της παραγωγικότητας των υπαλλήλων, της ανίχνευσης κατάχρησης, του ιστορικού κλήσεων, της αντιπαραβολής του λογαριασμού του φορέα, της κατανομής και της μείωσης του κόστους.

    • Call Accounting & Billing για επιχειρήσεις
    • Τιμολόγηση για παρόχους Κινητής & Εταιρίες Σταθερής Τηλεφωνίας
    • Στατιστικές αναλύσεις για Unified Communications

     

  • Λύσεις SMS/GSM/IP FAX

    Η χρήση των γραπτών μηνυμάτων (SMS) έχει αυξηθεί παγκοσμίως για να εξυπηρετήσει τις αυξανόμενες ανάγκες του ψηφιακού marketing και τις λύσεις κωδικού μιας χρήσης (one-time password). Η χρήση του SMS ως εταιρικό εργαλείο ανταποκρίνεται ευκολότερα από εργαλεία όπως η άμεση αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. SMS/GSM gateways ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες και σας επιτρέπουν να στέλνετε και να λαμβάνετε γραπτά μηνύματα και μέσω κάποιων connector’s faxes, voicemails και emails.

    Ο IP Fax Server εικονικοποιεί τη διαχείριση τηλεομοιότυπου καθιστώντας γρήγορη, εύκολη και ασφαλή την αποστολή και τη λήψη φαξ στην εργασία. Οι λύσεις Software-based fax επιτρέπουν την ασφαλή μετάδοση «ευαίσθητων» δεδομένων, χρησιμοποιώντας πρωτοκόλλα T.38 Fax-over-IP και G.711 Fax Pass-Through.

    Οφέλη:

    • Εξάλειψη του κόστους των αναλογικών τηλεφωνικών γραμμών των παλαιών συσκευών fax & του κόστος συντήρησης και επισκευής των
    • Συμμόρφωση με κανονισμούς όπως οι HIPAA, GDPR, SOX, FERPA
    • Ενοποίηση με e-mail clients
    • Διαθέσιμο On-Premises, Cloud ή hybrid deployments

     

  • Contact Centers

    Contact Centers
    To Contact Center είναι το σύστημα επικοινωνίας που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις για να διαχειριστούν μεγάλο όγκο εισερχόμενων/εξερχόμενων κλήσεων κρατώντας τους εκπροσώπους (agents) τους παραγωγικούς και υπό έλεγχο ώστε να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Τα Contact Centers γίνονται ολοένα και πιο αναγκαία καθώς οι πελάτες απαιτούν περισσότερο τη συνεχή διαθεσιμότητα των επιχειρήσεων σε διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, …) και όχι μόνο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
    Πρόκειται για ένα κεντρικό σημείο από το οποίο πραγματοποιείται η διαχείριση όλων των συναλλαγών των πελατών μέσω διαφορετικών καναλιών. Παρέχει ένα περιβάλλον πολυμέσων (voice, data και web) εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο αναβαθμίζει την αποδοτικότητα, απλοποιώντας την επιχειρηματική δραστηριότητα, διευκολύνοντας τη διαχείριση του agent και αυξάνοντας την ευελιξία του.

    1.    επιτρέπουν στους πελάτες να αυτοεξυπηρετούνται και να λύνουν τα προβλήματα τους προσφέροντας αμφίδρομη, keyword-driven ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και γραπτών μηνυμάτων ή επικοινωνία μέσω ενός chatbot.
    2.    αναβαθμίζουν το customer profiling
    3.    κάνουν καλύτερη τη χρήση του  IVR (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση)

  • Λύσεις Call Recording

    Το λογισμικό Διαχείρισης κλήσεων και τιμολόγησης διαχειρίζεται τις τηλεφωνικές κλήσεις, την τιμολόγηση των κλήσεων και την ανίχνευση απάτης. Μπορεί να βοηθήσει την εταιρία σας να διαχειριστεί το τηλεπικοινωνιακό κόστος, να ελέγξει την ποιότητα των υπηρεσιών και να ανιχνεύσει την κατάχρηση και την απάτη για πολλαπλές υπηρεσίες επικοινωνίας όπως: φωνή, βίντεο, κλήσεις συνδιάσκεψης, ΙΜ και άλλα.

    Τα συστήματα διαχείρισης κλήσεων και αναφοράς είναι ζωτικής σημασίας για τις λειτουργίες της εταιρίας και έχουν πολυάριθμα οφέλη για τους χρήστες, συμπεριλαμβανόμενης της ανάλυσης της κίνησης, της παραγωγικότητας των υπαλλήλων, της ανίχνευσης κατάχρησης, του ιστορικού κλήσεων, της αντιπαραβολής του λογαριασμού του φορέα, της κατανομής και της μείωσης του κόστους.

    • Call Accounting & Billing για επιχειρήσεις
    • Τιμολόγηση για παρόχους Κινητής & Εταιρίες Σταθερής Τηλεφωνίας
    • Στατιστικές αναλύσεις για Unified Communications

  • Λύσεις IP-DECT/Wi-Fi

    To IP-DECT συνδυάζει την τεχνολογία VoIP με την τεχνολογία DECT (Digitally Enhanced Cordless Telephony).  Είναι μια αξιόπιστη ασύρματη λύση επικοινωνίας που προσφέρει τηλεφωνία εταιρικού επιπέδου, επαγγελματική υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων, προσωπική ειδοποίηση και ασφαλείς ζώνες συχνοτήτων. Είναι αναπτυγμένη πάνω σε ανοικτά πρότυπα, όπως το πρωτόκολλο SIP που μεγιστοποιεί τη διαλειτουργικότητα με τους κορυφαίους κατασκευαστές IPT systems. Οι επιχειρηματικές λύσεις δίνουν τη δυνατότητα  στα μέλη των ομάδων να κάνουν κλήσεις μέσα στον οργανισμό και να ανταλλάσσουν δεδομένα με ασφάλεια. Είναι αποκλειστικά σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν τις καθυστερήσεις στο paging και να παρέχουν άμεση πρόσβαση σε συστήματα παρακολούθησης παραγωγής.

    Κυρίαρχοι τομείς Ανάπτυξης:

    • Healthcare
    • Retail
    • Manufacturing
    • Hospitality
    • Logistics

    Η λύση Wi-Fi, με ηγετική θέση στην αγορά ποιότητας ήχου υψηλής ευκρίνειας (HD), ανθεκτικότητα, broad telephony και διαλειτουργικότητα με WLAN, παραδίδει μιας υψηλής ποιότητας εμπειρία στο χρήστη. Η λύση ενδυναμώνεται  με τη λύση UC και παρέχει πλήρη ενσωμάτωση σε όλες τις πλατφόρμες SIP.

     

Περήφανοι για τους Συνεργάτες μας