Ζητήστε να σας καλέσουμε
Request to call you Back
What challenge can we help you solve ?
How would you like us to contact you?
Login to see More
Ξεκίνησε στις:
2006-11-14
Τίτλος:
Ηλεκτρονικό Σύστημα Διαχείρισης και Επίλυσης Εξ' Αποστάσεως Συμβάντων για Διαχειριζόμενες Υπηρεσίες Ασφαλείας Συστημάτων και Εφαρμογών Πληροφορικής
Πρόγραμμα:
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα», Πρόγραμμα Ανάπτυξης Βιομηχανικής Έρευνας & Τεχνολογίας (ΠΑΒΕΤ-2005)
Διάρκεια:
18 μήνες
Περίληψη:

Σκοπός του έργου είναι να δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο βελτιωμένων προϊόντων και υπηρεσιών από τη Space Hellas, βασισμένο στην πλατφόρμα λογισμικού .pulse (dotpulse) η οποία έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία και βρίσκεται ήδη εγκατεστημένη σε έργα πελατών της εταιρείας. Οι τομείς εφαρμογής θα είναι :

α) Security Monitoring & Management Services (σε μοντέλα outsourced solution)

β) Προηγμένες υπηρεσίες Help Desk με δυνατότητα άμεσου Remote Desktop & Device Support

γ) Προηγμένο IT Monitoring & Analytics (Business Intelligence – IT Intelligence)

Με τη διάθεση νέων προϊόντων καθώς και τη δημιουργία «ομπρέλας υπηρεσιών», η εταιρία θα καλύψει το κενό που υπάρχει στην αγορά όσον αφορά σε καινοτόμα εργαλεία και εφαρμογές monitoring IT υποδομών.

Ως ακρογωνιαίος λίθος των νέων προϊόντων και υπηρεσιών, θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα .pulse (βασισμένη στην τεχνολογία .net της Microsoft) πάνω στην οποία θα υλοποιηθούν τα συγκεκριμένα extensions – modules.

Ο πυρήνας του .pulse έχει σχεδιαστεί γύρω από την αρχιτεκτονική των "PLUGINS" (πρόσθετων στοιχείων). Έτσι, η Space Helals ή ακόμη και τρίτοι κατασκευαστές μπορούν να υλοποιήσουν Custom Plugins, τα οποία επεκτείνουν και επαυξάνουν τις δυνατότητες της Πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να δοθούν λύσεις σε προβλήματα που απασχολούν την εταιρία λόγω της εισαγωγής νέων, βελτιωμένων ή εξειδικευμένων (custom) εκδόσεων του Software αλλά και του Hardware καθώς και το συνεχές monitoring στις υποδομές των πελατών της αλλά και τις δικές της.

Τα εργαλεία συνεχούς επίβλεψης και πληροφόρησης θα επιτρέπουν στο προσωπικό Υποστήριξης της Εταιρίας να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην εστίαση και την βελτιστοποίηση των διαδικασιών και της αποτελεσματικότητας και λιγότερο χρόνο σε διαδικασίες αντίδρασης σε προβλήματα.

Επιπλέον, όταν και εάν εμφανισθούν προβλήματα, θα έχει ήδη δοθεί από το σύστημα επαρκής πληροφορία για αυτά και η επέμβαση του εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού θα μπορεί να γίνεται απομακρυσμένα και με απόλυτη ασφάλεια μέσω των συνδέσεων που παρέχει η πλατφόρμα και που μπορούν να υλοποιηθούν μέσα και από απαιτητικά συστήματα ασφάλειας (μοντέλο P2P).

Κοινοπραξία:
  • Space Hellas Α.Ε

Οι συνεργασίες μας