B/OSS
Η Space Hellas διαθέτει τη γνώση, την εμπειρία και τις απαιτούμενες συνεργασίες για να προσφέρει ολοκληρωμένα «Συστήματα Υποστήριξης Λειτουργίας (OSS)», τα οποία επιτρέπουν στους Παρόχους Υπηρεσιών να διοικούν εύκολα και αξιόπιστα το περιβάλλον λειτουργίας τους. Επίσης προσφέρει ολοκληρωμένα «Συστήματα Υποστήριξης Επιχειρήσεων (BSS)», τα οποία βοηθούν τις εταιρίες Παροχής Υπηρεσιών να αποτιμούν τις υπηρεσίες που παρέχουν σε πραγματικό χρόνο και να τιμολογούν αξιόπιστα τα εμπλεκόμενα μέρη.
Η Space Hellas υλοποιεί και παραδίδει έτοιμα προς χρήση έργα που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις σχεδιασμού και λειτουργίας υψηλής ποιότητας έργων για την πλήρη ικανοποίηση των πελατών της, ώστε να μπορούν να εφαρμόζουν άμεσα τα πλάνα τιμολόγησης που επιθυμούν, να πραγματοποιούν τις απαιτούμενες αλλαγές σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρουν τις αιτούμενες υπηρεσίες μέσα στην ίδια μέρα.
Το B/OSS portfolio της Space Hellas περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις κάτωθι λειτουργίες:
Network Inventory (NI)
Παρέχει πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα του δικτύου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αυτοματοποίηση παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Kύρια οφέλη:
-
Γρήγορη δημιουργία και παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
-
Ελαχιστοποίηση λαθών κατά τη φάση της παροχής των υπηρεσιών
-
Ευκολότερη επίλυση δικτυακών προβλημάτων
-
Αυτοματοποίηση διαδικασιών ρουτίνας
-
Υποστήριξη των επιχειρησιακών αποφάσεων με κατάλληλη οργάνωση τη σχετικής πληροφορίας
-
Βελτίωση της εικόνας προς τους πελάτες
-
Ακριβής παρουσίαση των περιουσιακών στοιχείων
Mediation
Fault Management
Performance Management
Customer Experience Management (CEM)
-
Διαρκής παρακολούθηση της πραγματικής εμπειρίας των πελατών
-
Δυνατότητα κατηγοριοποίησης των πελατών με βάση τη συμπεριφορά και την εμπειρία από τη χρήση των υπηρεσιών που τους προσφέρονται
-
Τοποθέτηση των πελατών στο κέντρο της επιχειρηματικότητας και της διαχείρισης της τεχνολογίας
-
Αύξηση τόσο του βαθμού ικανοποίησης των πελατών, όσο και των εσόδων της εταιρίας
CDR retention
Service Level Management (SLM)
Αφορά το τμήμα του συμβολαίου υπηρεσιών όπου το απαιτητό επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών είναι μετρήσιμο και ορίζεται με σαφήνεια.
-
Service Provisioning (Uptime / Runtime)
-
Γεγονός (Αναγνώριση, Απόκριση)
-
Βλάβη (Επίλυση)
-
Μετρικές καθοριζόμενες σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
Billing (Pricing & Rating)
Δημιουργία υπηρεσίας
-
Καθορισμός πολιτικών τιμολόγησης (συνδρομές, τέλη με βάση τη χρήση)
-
Δημιουργία προσφορών, δέσμη πολλαπλών υπηρεσιών
-
Δημιουργία Προσφορών
-
Καθορισμός όρων διακανονισμού εταίρων
-
Διευθέτηση δημογραφικών στόχων
Παράδοση Υπηρεσίας
-
Συνδρομητές (Έγκριση και εφαρμογή πολιτικής διαχείρισης πελατών)
-
Εκτέλεση πολιτικών τιμολόγησης
-
Υπολογισμός εσόδων και κόστους
-
Διαχείριση συγκλινουσών υπηρεσιών (προπληρωμένες / τιμολογούμενες)
-
Διαχείριση υπολοίπων
-
Διαχείριση σε πραγματικό χρόνο, Χαμηλή καθυστέρηση
-
Πληροφορίες χρέωσης, μηχανισμός προκράτησης προπληρωμένων υπηρεσιών
|