 |
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πελάτης |
: |
BOSCH TELECOM S.A. , Member of OLYMPIC METRO CONSORTIUM |
Αντικείμενο |
: |
Εργασίες εγκατάστασης Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού σε 21 σταθμούς του Αττικό Μετρό |
Έτος ανάθεσης |
: |
1996 |
Συνοπτική Περιγραφή Έργου
Η Space Hellas τον Ιούνιο του 1996 ανέλαβε υπεργολαβικά τις εργασίες εγκατάστασης όλου του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε 21 σταθμούς του ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο αποτελείται από τρία ανεξάρτητα δίκτυα.
- Ένα κλασικό τηλεφωνικό δίκτυο που εξυπηρετεί και τους 21 σταθμούς καθώς και τις σήραγγες. Αποτελείται από 2 τηλεφωνικά κέντρα (ένα εγκατεστημένο στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ και το άλλο στο ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΣΕΠΟΛΙΩΝ) που διασυνδέονται με DSL γραμμές 2 Mbps
- Ένα εξειδικευμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο για σιδηροδρομικές εφαρμογές (JISRAIL), που είναι εγκατεστημένο σε κάθε ένα από τους 21 σταθμούς και διασυνδέεται μέσω ενός δικτύου οπτικών ινών. Και τα 21 JISRAIL είναι συνδεμένα με το κέντρο ελέγχου λειτουργίας στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Αυτό το δίκτυο συνδέει κάθε ένα από τα επιμέρους τοπικά δίκτυα ασθενών ρευμάτων όπως κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, κύκλωμα αναγγελιών κοινού και ρολογιών καθώς και όλες τις απ'ευθείας τηλεφωνικές επικοινωνίες των σταθμών και των σηράγγων (συσκευές εκτάκτου ανάγκης επιβατών, συσκευές διακοπής ρεύματος έλξης, συσκευές μετώπου αποβάθρας, κονσόλα σταθμάρχη)
- Ένα δίκτυο ασύρματων επικοινωνιών που αποτελείται από πομποδέκτες βάσης εγκατεστημένους ανά δύο σταθμούς. Ένα ακτινοβολούν ομοαξονικό καλώδιο εγκατεστημένο στην οροφή κατά μήκος όλης της σήραγγας παρέχει ραδιοκάλυψη για την επικοινωνία συρμών και κέντρο ελέγχου λειτουργίας στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Κεραίες εγκατεστημένες σε κατάλληλα σημεία εντός και εκτός των σταθμών παρέχουν ραδιοκάλυψη όχι μόνο για τους φορητούς πομποδέκτες που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό του Αττικό Μετρό, αλλά και επικοινωνία με την Αστυνομία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ.
Σε όλους τους σταθμούς όλος ο τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός υποστηρίζεται από σύστημα αδιάλειπτης παροχής ρεύματος τουλάχιστον 36 ωρών.
Επίσης, εγκαταστάθηκε και το σύστημα Διακοπής Ρεύματος Έλξης διασυνδέοντας πλατφόρμες και σήραγγες με τους υποσταθμούς καθώς είναι απαραίτητο σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης να διακοπεί η τροφοδοσία της τρίτης ράγας ώστε να μπορούν οι επιβάτες με ασφάλεια να εκκενώσουν το συρμό σε περίπτωση που αυτός βρίσκεται στη σήραγγα.
« Επιστροφή
|