 |
Διαχείριση ΙΤ Συστημάτων

|

|
Τα τελευταία χρόνια τα τμήματα Πληροφορικής και οι εταιρίες αντιμετωπίζουν την πρόκληση να βελτιστοποιήσουν την απόδοση του IT και να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των επιχειρήσεων, ενώ συγχρόνως οι προϋπολογισμοί συρρικνώνονται και η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη. Γι’ αυτό το λόγο στρέφονται σε λύσεις IT Intelligence & Management (και κατ’ επέκταση Enterprise IT Governance), που θα προσδιορίζουν την ευθύνη σε κάθε επίπεδο του ΙΤ οργανισμού, διασφαλίζοντας ότι οι επενδύσεις θα υποστηρίζουν τις εταιρικές προτεραιότητες και θα αυξάνουν την ποιότητα και την αποδοτικότητα των προσφερομένων υπηρεσιών. Αυτή τη βασική ανάγκη έρχεται να καλύψει η Πλατφόρμα .Pulse IT Intelligence η οποία προσφέρει ολοκληρωμένη, σταθερή και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση και άμεση απομακρυσμένη αντίδραση για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των Υποδομών IT αλλά και των εφαρμογών, γρήγορα και με ασφάλεια. Επιπλέον οι αυστηρές διαδικασίες ποιότητας, όπως ITIL και ISO 27001 (BS7799), μπορούν να παρακολουθούνται και να εφαρμόζονται στο ακέραιο βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των αντίστοιχων τμημάτων.

To .Pulse IT Intelligence δίνει λύσεις στις καθημερινές διαδικασίες παροχής υπηρεσιών υποστήριξης τόσο στο Help Desk του Data Center όσο και στα End Points (end users anywhere) με την:
-
Παρακολούθηση των Συστημάτων, των Εφαρμογών, της Ασφάλειας και του Δικτύου σε όλο το εύρος της Υποδομής (Real Time Proactive Monitoring)
-
Συλλογή Πληροφοριών για περαιτέρω Ανάλυση (Intelligence Gathering and Analytics)
-
Έμπειρη Διάγνωση και επέμβαση (Expert IT Diagnosis)
-
Διαχείριση & Υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο (Real Time Management, SLAs)
-
Εφαρμογή Πολιτικών Διαχείρισης (Policy Management)
Η πλατφόρμα .Pulse έχει αναπτυχθεί εξ’ ολοκλήρου από τη Space Hellas, είναι βασισμένη στην τεχνολογία .NET της Microsoft, είναι απόλυτα επεκτάσιμη και προσφέρει στον πελάτη απεριόριστες δυνατότητες συλλέγοντας, ενοποιώντας και προβάλλοντας σε μία ενιαία κονσόλα πληροφορία από άλλα συστήματα (π.χ. Microsoft SCOM, Symantec, Cisco, διάφορα Network Management Systems, Help Desk applications, κλπ).
Βασικά χαρακτηριστικά
-
Παρακολούθηση της υποδομής τόσο των διακομιστών όσο και των τερματικών εργασίας
-
Απομακρυσμένη διάγνωση κ’ επανόρθωση προβλημάτων
-
Παρακολούθηση της υγείας και της απόδοσης τόσο των συστημάτων όσο και των εφαρμογών
-
Προληπτική παρακολούθηση και ειδοποιήσεις
-
Συγκεντρωτική αλλά και αναλυτική πληροφόρηση
-
Προηγμένη και σε πραγματικό χρόνο απομακρυσμένη αποσφαλμάτωση
-
Εταιρική παρακολούθηση και επιβολή πολιτικών
-
Απομακρυσμένη διαχείριση από οπουδήποτε μέσα από ασφαλή κανάλια
-
Κεντρογενής και επεκτάσιμη απογραφή του υλικού και λογισμικού
-
Άμεση πρόσβαση σε άλλα συστήματα όπως Routers, Switches, Firewalls, συστήματα IP τηλεφωνίας, IP κάμερες
-
Κεντρογενές logging και αυθεντικοποίηση χρηστών και ομάδων στην ελεγχόμενη πρόσβαση
-
Συναγερμοί και μηνύματα μέσω SMS, E-mail, κλπ.
Ωφέλη
-
Εξοικονόμηση χρημάτων – μια ενοποιημένη προσέγγιση προάγει την χρησιμοποίηση στο έπακρο των διαθέσιμων πόρων και αυξάνει την αποδοτικότητα.
-
Αύξηση της παραγωγικότητας – Πολλές διαδικασίες μπορούν πλέον να αυτοματοποιηθούν – One Click Management.
-
Καλύτερο Επίπεδο Υπηρεσιών – Με μείωση του χρόνου ελέγχου της υγείας εφαρμογών και συστημάτων και του χρόνου αντίδρασης σε προβλήματα.
-
Καλύτερη απόδοση της επένδυσης – To συνολικό Return on Investment (ROI) είναι πολύ υψηλότερο με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
Δείτε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.
|